Pazar, Eylül 28, 2008

Barcelonayı internette ararken


Merhabalar,

23-27 Eylül 2008 tarihleri arasını kapsayan "çocukla" Barcelona gezime değineceğim.Malum daha önceki tecrübelerimde de Orlando seyahatini sizinle paylaşmıştım.Oradan aldığım olumlu geriye dönüşlerle ilgili olarak bu blogu da hazırlamaya karar verdim,hem de gezimin dönüşündeki ilk sabahında.Herşey tazeyken...

Öncelikle "Barselona'yı internette ararken" dedim, başlığımda bunu neden dedim.Yine internettin inanılmaz faydalarından faydalanmak isterken aradığım tüm Barcelona gezileri "Türkçe" birbirinin aynısı,hep aynı noktalara yapılan gezilerin hep aynı yorumları aynı etkileri... Bu yüzden de yine yabancı kaynaklara yöneldim,çünkü yanımda 2.5 yaşında sadece hayatı bizler,evi,sitemiz içerisindeki oyun parkı,yazın 1 haftalık Antalya tatili dışında başka bir şehirde yaşama tecrübesi olmayan kızımla dolaşmak için alternatifler ,ona hitap etmeliydim diyhe düşündüm.Çünkü Barcelona gibi çok şey görebileceğimiz bir şehirde kızımızın kiliseleri,Gaudi eserlerini göreceğini çok çok tahmin etmiyordum,ve de öyle de oldu.

Yani anlayacağınız Barselonayı internette ararken gerçek Barselonayı bulamadığımı itiraf etmek zorundayım ve de yine iş başa düştü ... Yine ben çocukla gidelecek bir Barcelonayı size çizmek zorundayım.Ama lütfen şunu unutmayın.Nasıl ki herkesin yaptığı askerlik birbiri ile aynı değilse yapılan işler itibari ile tatiller de aynı şekildedir.İlk gün bindiğiniz taksi şoförünün kabalığı sizi üzüp,benim sitede yazan çok nazik insanlar etiketinden etkilenmeyiniz.Herşey değişkenliğini korumaktadır.Keza 3. gün bindiğim bir takside yaşadıklarımın açıkcası bir an da Akdenizin bu nazik insanları hakkında tam da olumlu düşüncemi tersine çevirdi ama sonradan bir kişi ile tüm İspanyolları karalamamın doğru olmayacağını düşündüm...Neyse hep birlikte bizim kısa ama bir o kadar Barcelona kokan gezimize davet edelim...

1 yorum:

Ersin dedi ki...

Evet haklısınız, Türk siteleri sürekli birbirlerinden kopyala yapıştır yapıyor. Yabancı kaynaklara yönelmek te kaçınılmaz oluyor malesef. Size bu siteyi tavsiye edebilirim, içerisinde güzel ve özgün bilgiler yer alıyor


Haritadaki Yeri